7 Temmuz 2009 Salı

KESTANE BALI HASATI


Hafta sonu kestane balı hasatını yaptım ,yaptığım kontrollerde anasız kovanların analarını çıkartmış fakat kabul etmemiş oldunu gördüm tekrar günlük vererek kovanları kapattım bakalım ne olacak bunlarıda kabul etmezseler ana arı satın almam gerekecek her kontrolde kevgire döndüğüm için karniyol ırkını edinmeyi kafama koydum ama bulabilirsem tabiki .Bu seneki uygulamalarımın meyvasın aldığımı düşünüyorum .Yer bulabilirsek sırada tırakya var ,inşallah olursa bu senenin ilklerinden birisi daha olacak.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Serdar kardeş hasatın hayırlı olsun,trakyada`da balın bereketli olur inşallah,selamlar.

SERDAR ÖZHAN dedi ki...

mehmet abi çok teşekkür ederim,trakyaya bu sene ilk defa gidiyorum hayılısı neyse o olsun .balınız bol ve bereketli olur inşallah, selamlar.

UNUTMAZSOY ARICILIK dedi ki...

Hasadınız hayırlı ve bereketli olsun.Saygılarımla...

İlhami Uyar dedi ki...

Serdar bey hasatınız bol olsun,kolay gelsin.

SERDAR ÖZHAN dedi ki...

sayın unutmazsoy ve sayın uyar,çok teşekkür ederim, sizlerinde hasatı bol ve bereketli olur inşallah selamlar.

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

SELAMLAR
BALLAR HAYILI OLSUN
MAİLDE GÜZELDİ
ALLAH RAZI OLSUN

not
bursaya gelirsem seni muhakkak
görmek isterim