14 Mart 2009 Cumartesi

HAZIRLIKLARA DEVAM

Çerçevelere tellerini bağlamaya yavaş yavaş başladım gevşerse diye biraz bağlantısını fazla bırakıyorum germesi kolay olsun diye .
Ana arı ızgaralarını aldım bu sene ilk defa kullanacağım gazeteye sarılı olanda erittiğim eski mumların yerine aldığım yeni mumlar.

Bu sene bölme tahtası olarakta kullanılan şebetlikler kullanacağım kovanlarımda diğer bir farkıda normal şerbetliklerden biraz fazla şurup alıyor ve dört bölmeli zayıf arıya bir iki bölmesine şurup koyarak arının şurubu kolayca alması sağlanmış oluyor.

2 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Serdar Bey.

Ana arı ızgarasını bende bu yıl ilk defa kullanacağım ama bazı konularda da tereddütler yaşıyorum.Aldığına göre belliki kararını vermişsin.Uygulama sonuçlarını sende görmek güzel olacak diye düşünüyorum.

SERDAR ÖZHAN dedi ki...

slm yusuf bey aslında bendede teretdüt yok değil kafama takılan erkek arıların katdan çikışını sağlamak buna uygun aparatı yapmak inşallah uygulayıp göreceğiz hepberaber.